Αρχική Blog Σελίδα 131

Ceramic smoothing brush

0

Μου άρεσε πολύ και δοκίμασα το διάστημα που ήμουν στο Λονδίνο την κεραμική βούρτσα για τα μαλλιά του Charles Worthington (με μόνο 8.95 λίρες – άντε να βρεις εδώ κάτι αντίστοιχο με 10 ευρώ περίπου….χαχαχα).

Πιστεύω πως ένα τέτοιο εργαλείο είναι ότι πρέπει όχι μονό για περιστασιακή χρήση αλλά είναι ιδανική για όλα τα μήκη (και πλάτη) των μαλλιών, για άντρες και γυναίκες και πολύ καλή λύση για βαμμένα και δε ξηρά ή ταλαιπωρημένα μαλλιά… 😉

Δείτε το!

www.charlesworthington.com

Spoon Man

0

Όταν είδα το ταινιάκι χθες θυμήθηκα ένα πολύ αγαπητό τραγούδι από τους Soundgarden τη δεκαετία του ’90 το “Spoonman”… πολύ καλό αλλά ακόμα καλύτερο το συγκρότημα! 😉

by Richard Gale 😉

Φοβερή παραγωγή, σενάριο, σκηνοθεσία μα πάνω από όλα make up & sfx 😀

http://www.richard-gale.com

Αισθητική και διαφήμιση

0
miaou? 😉

Λίγα λόγια για τη διαφήμιση στο χώρο της αισθητικής.

Διαφήμιση είναι η μαζική επικοινωνία (στην οποία περιέχεται το στοιχείο της πληρωμής ή της ανταλλαγής) με σκοπό την μετάδοση πληροφοριών και τη δημιουργία θετικής ή μάλλον ευνοϊκής γνώμης στους καταναλωτές / πελάτες για την διαφημιζόμενη επιχείρηση ή για το προς πώληση προϊόν.

Βεβαίως από την άλλη πλευρά αν δεν υπάρξει πληρωμή αλλά απλά “κοινοποίηση” αυτού που καλείται επιχείρηση ή προϊόν…τότε μάλλον βαίνουμε προς μία άλλη μορφή…τη δημοσιότητα. Εμμέσως λοιπόν μπορείς να διαφημιστείς μέσω της δημοσιότητας…κατά μία έννοια.

Σκοπός της διαφήμισης είναι λοιπόν να προσελκύσει, διατηρήσει αλλά και να αυξήσει την πελατεία μίας επιχείρησης. Αν δε συμβεί αυτό τότε η διαφήμιση μετατρέπεται σε επιζήμια τόσο για το προϊόν όσο και για την επιχείρηση…Προσθέτουν στην όλη διαφημιστική διαδικασία οι δημόσιες σχέσεις, άμεσο marketing, οι μέθοδοι προώθησης πωλήσεων και βεβαίως η προσωπική πώληση.

  • Η προβολή του προϊόντος
  • Η επιλεκτική ζήτηση (πρωταρχικά)
  • Μέσω της διαφήμισης “εξουδετέρωση” κάποιας ανταγωνιστικής επιχείρησης και
  • Αύξηση της χρήσεως του προϊόντος

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο κάποια από τις χρήσης της διαφήμισης και όχι μόνο για τον τομέα της αισθητικής….

Στην αισθητική λοιπόν η σωστή προώθηση προϊόντων είναι μεγάλη υπόθεση μιας και ένα μεγάλο μέρος του εμπορίου βασίζεται σε αυτό… Βλέπετε ακόμα και τα πολύ μεγάλα ινστιτούτα αισθητικής προσώπου  – σώματος αλλά και spa εκτός από τα “απαγορευτικά” πακέτα που προσπαθούν να μας προωθήσουν με συνήθως πολύ βίαιους τρόπους, προσπαθούν να μας προωθήσουν και κάποια προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας μας.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η σωστή επιλογή καλλυντικού πρέπει να γίνεται ύστερα από ενημέρωση και έρευνα αλλά κυρίως ύστερα από τη συμβουλή κάποιου ειδικού τον οποίο να εμπιστεύεστε… Το ακριβό προϊόν δεν είναι πάντοτε το καλύτερο. 😉

Φοινικέλαιο (coconut oil)

0
αγαπημένος καρπός, αγαπημένο άρωμα και φυσικά αγαπημένο έλαιο 😉

Φοινικέλαιο ή Κοκοφοινικέλαιο.  Ελαιώδες εκχύλισμα. Χρησιμοποιείται πάρα πολύ στην παρασκευή των σάπωνων! 🙂 Προέρχεται από τους σπόρους του φυτού – φοίνικα Coconut palm του γένους Palm.

Το φοινικέλαιο είναι λευκή ημιστερεή λιπαρή ουσία, σταθερή στον ατμοσφαιρικό αέρα και αδιάλυτη στο νερό αλλά διαλυτή στον αιθέρα και πιο πολύ διαλυτή στην απόλυτη αλκοόλη.

Χρησιμοποιείται πάρα πολύ στην παρασκευή προϊόντων όπως : σε σαμπουάν, λοσιόν για μετά το ξύρισμα, κρέμες για μασάζ ή πολύ λιπαρές κρέμες.

Πληροφοριακά η χρήση του φοινικέλαιου εξασφαλίζει (στους σάπωνες) ικανοποιητική απορρύπανση με μεγάλο όγκο αφρού, κάτι το οποίο δεν επιτυγχάνεται από τα σαπούνια με τριαιθανολαμίνη και γλυκερίνη, των οποίων ο αφρός είναι ήπιος…

Τοπικός ερεθισμός μπορεί να εμφανιστεί αλλά σπανιότερα με έντονα συμπτώματα και παραμονή από ότι συνήθως.

Το φοινικέλαιο σήμερα έχει αντικατασταθεί με άλλα επιφανειοδραστικά συστατικά όπως τα συνθετικά (syndets).

Περί σώματος (τώρα που καλοκαιριάζει)

0
προσοχή στον ήλιο...

Επειδή η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και σε λίγο θα καλοκαιριάσει πρέπει για σας αλλά και για μας να δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην επιδερμίδα του σώματος μας…

Απολεπίστε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (αν έχετε πολύ τραχύ ή ξηρό δέρμα κάντε το πιο συχνά). Ενυδατώστε καθημερινά (αν δε κάνετε ντουζ πάνω από μια φορά την ημέρα χρησιμοποιήστε κάτι ουδέτερο σε καθαριστικό και πιο “φιλικό” στο δέρμα) αν πάλι δεν έχετε χρόνο για ενυδατώσεις πάνω από μία φορά τη μέρα – δεν πειράζει είναι δύσκολο να βρούμε χρόνο για όλα 😉

Σε περίπτωση που ζείτε στην εξοχή και δε σε χώρους εξωτερικούς ή τέλος πάντων η δουλειά σας σας επιβάλλει να εκτίθεστε στην ηλιακή ακτινοβολία, τότε οπωσδήποτε χρησιμοποιήστε αντηλιακά  μέτρα : καπέλο, γυαλιά ηλίου γαλάκτωμα ή κρέμα…μην ξεχνάτε ο ήλιος γερνάει και αφυδατώνει την επιδερμίδα… 😉

Ευκάλυπτος (eucalyptus)

0

Ευκάλυπτος λοιπόν…ένα υπέροχο δέντρο με φοβερό ανάστημα και ομορφιά που σε γαληνεύει…(κάπως έτσι νιώθω όταν βλέπω ευκαλύπτους).

Το αγαπάμε πολύ διότι εκτός από την ομορφιά και τον ίσκιο του, μας διώχνει όλα τα ανεπιθύμητα έντομα…(ιδίως το καλοκαίρι) 😉

Το αιθέριο έλαιο του ευκαλύπτου έχει φοβερά θεραπευτικές ιδιότητες. Ας μάθουμε λοιπόν λίγα πράγματα για αυτόν!

O Εucalyptus globulus είναι δέντρο που αρχικά καλλιεργήθηκε στην Αυστραλία. Υπάρχει και άλλο ένα συγγενές είδος ο Eucalyptus myrtaceae και από τα δύο είδη εξάγονται τα : ευκαλυπτόλη, κινεόλη (έλαιο ευκαλύπτου) το οποίο περιέχει ταννίνη, ρητίνη και από 1% εως και 3% πτητικό έλαιο.

Το έλαιο ευκαλύπτου (και δε μιλάω για τις ιδιότητες του αιθέριου ελαίου για το οποίο έχω γράψει σε πιο παλιό άρθρο) χρησιμοποιείται στην παρασκευή καλλυντικών όπως : σαν αρωματική ουσία σε οδοντόπαστες αλλά και σε στοματοπλύματα. Χρησιμοποιείται επίσης με αρωματική χρήση για τα αποτριχωτικά προϊόντα. Σπανίως δε χρησιμοποιείται δε σε στυπτικές λοσιόν (μιας και έχει στυπτική χρήση).

Το έλαιο του ευκαλύπτου είναι αλλεργιογόνο και δεν ανευρίσκεται σε υποαλλεργικά προϊόντα.