Get Adobe Flash player

Λευκώματα (πρωτεΐνες)

Τα φασόλια είναι βασική πηγή πρωτεϊνών (πρρρρτττ)

Τα φασόλια είναι βασική πηγή πρωτεϊνών (πρρρρτττ)

Τα λευκώματα έχουν εξαιρετική σημασία για την ανάπτυξη του σώματος. Είναι η τροφή των κυττάρων. Χωρίζονται σε δύο κατηγορίες :

  1. Ζωικά λευκώματα ή ζωικές πρωτεΐνες (κρέας λευκό & κόκκινο, γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά, βούτυρο και βεβαίως ψάρια)
  2. Φυτικά λευκώματα ή φυτικές πρωτεΐνες (προϊόντα δημητριακών όπως αλεύρι, ψωμί, ζυμαρικά και πατάτες, όσπρια).

Παράδειγμα συνδυασμού ζωικών και φυτικών λευκωμάτων για να αποβούν ωφέλιμοι συνδυασμοί τροφών για τον οργανισμό είναι:

Ψάρι με ρύζι βουτύρου, ζυμαρικά με αλλαντικό (ζαμπόν ή μπέικον) και παρμεζάνα, ρυζόγαλο, πατάτες με γάλα ή τυρί ή πατάτες πουρέ με γάλα, φακές με επιδόρπιο γλύκισμα με αυγό (στη σύστασή του) ή μαρμελάδα. Όσπρια με τυρί κ.α.

(Φωτογραφία: su-lin)

Μία απάντηση to “Λευκώματα (πρωτεΐνες)”

Πείτε μας την άποψή σας!

Αρχείο
Ιούλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούν   Αυγ »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Επιλογές