Ω-3 Λιπαρά οξέα

0
122

Προτιμήστε σολομό για τα οφέλη του και την αξεπέραστη νοστιμιά του! 😛 Προσωπικά επιλέγω φιλέτο με teriyaki sauce και ρύζι basmati στον ατμό! (photo by flickr and PetitPlat by sk_)

Ω-3 λιπαρά οξέα 😀 Που τα βρίσκουμε και τι όφελος έχουν στην υγεία μας;

Τα Ω-3 βρίσκονται κυρίως στα λιπαρά ψάρια (σολομός, σκουμπρί, σαρδέλα κ.α). Με την συχνή κατανάλωση ωφέλιμων λιπαρών οξέων όπως του Ω-3 ελαχιστοποιείται η πιθανότητα καρδιακής προσβολής, στεφανιαίας νόσου και ελέγχονται καλύτερα οι φλεγμονές στο σώμα! Πιο αναλυτικά:

Χαμηλότερος κίνδυνος για καρδιαγγειακές παθήσεις (βοηθούν στο να ελαχιστοποιηθούν). Διατηρείται η καλή εγκεφαλική λειτουργία. Προλαμβάνεται η καρκινογένεση (επί των ποσοστών). Το άλγος (πόνος) των φλεγμονών μειώνεται. Σε περιπτώσεις άσθματος, προλαμβάνεται η εμφάνισή του (επί των ποσοστών). Τέλος όσο αφορά τις εγκυμονούσες: μειώνεται ο κίνδυνος πρόωρου τοκετού αλλά και χαμηλού βάρους του νεογνού κατά τη γέννησή του.

Όταν μας λείπει Ω-3 ή απαραίτητων λιπαρών οξέων από τον οργανισμό μας μπορεί να έχουμε:

Κόπωση, σκληροδερμία, εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος, γαστρεντερικές διαταραχές, καθυστέρηση στην ανάπτυξη (π.χ ραχίτιδα, χαμηλό ύψος, χαμηλό βάρος κ.α), ψυχικές διαταραχές… μέχρι και στειρότητα!

Ενημερωτικά αναφέρω πως λαοί οι οποίοι είναι κατά βάση ιχθυοφάγοι όπως Ιάπωνες, Εσκιμώοι κ.α έχουν μικρότερα ποσοστά καρδιαγγειακών παθήσεων, μειωμένα ποσοστά παχυσαρκίας (κατά πολύ σε σχέση με τους δυτικούς λαούς) και βεβαίως καταπληκτικό δέρμα! 😉

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.