Get Adobe Flash player

Υγεία των νυχιών& διατροφή

asparagus/σπαράγγια...βοηθούν πολύ στην υγεία των νυχιών μας 🙂

Πολλά από αυτά που συμβαίνουν στον οργανισμό μας μπορούμε να τα «δούμε» και στα νύχια μας…

  • Κάθετες ραβδώσεις στα νύχια μπορεί να σημαίνει πως έχετε έλλειψη βιταμίνης Α αλλά και Β ή/και αυξημένο stress… 🙁 Προτιμήστε τροφές με βιταμίνη Α όπως : ψάρια (λιπαρά για Ω-3), σπανάκι, πατάτες, σπαράγγια, καρότα και κολοκυθάκια. Αν πάλι το stress είναι πολύ έντονο τότε προτιμήστε τη βιταμίνη Β12 και : χοιρινό, μοσχάρι, μαγιά μπύρας (σε σκόνη ή χάπια), αλλά και αυγά. Όλα με μέτρο. Βιταμίνη Β θα βρείτε στα: λαχανάκια Βρυξελλών, μαυρομάτικα φασόλια κ.α. Αποφύγετε/ελαττώστε την καφεΐνη και το οινόπνευμα!
  • ‘Άσπρες κηλίδες στα νύχια συνήθως σημαίνουν έλλειψη ψευδαργύρου (ο οποίος παρέα με το σίδηρο συμβάλει στο σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης, χαρίζοντας συγκεκριμένα στα νύχια ένα ροζ χρώμα…). Καταναλώστε σαρδέλες, χοιρινό, αρνί όσο γίνεται άπαχο και κολοκυθόσπορο!

Όχι στα πολλά λιπαρά και τη ζάχαρη! Αφυδατώνουν τον οργανισμό και δεν περιέχουν συστατικά ωφέλιμα ούτε για τα νύχια μας! 😉

2 Σχόλια to “Υγεία των νυχιών& διατροφή”

  • Όταν ήμασταν μικρά πάντως μας έλεγαν ότι τα ασπράκια στα νύχια είναι από έλλειψη ασβεστίου και μας έβαζαν να πίνουμε γάλα(μάλλον για να πιούμε το γάλα γινόταν αυτή η…παραπληροφόρηση!)

  • eleni:

    Έχει δίκιο η Δέσποινα!
    Κ εγώ πάλι δεν το έπινα το γάλα! χχαχα..
    Πάντως για τα νύχια χρησιμοποιώ ενα σκληριντικό κατά του σπασίματος της L’oreal Paris λέγεται manicure long και είμαι πολύ ευχαριστημένη! 😉

Πείτε μας την άποψή σας!

Αρχείο
Μάιος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ   Ιούν »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Επιλογές